lawiet Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg er en loner, og jeg trenger venner, hvordan får jeg meg venner? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Teit svar egentlig men siden jeg flyttet sørover så har vennekretsen blitt opprettet gjennom spillet Ingress, fantastisk måte å bli kjent i nærområdet sitt samt det er et team-lagspill og du treffer folk over alt! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Fortell litt om deg selv og ta kontakt med folk. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Det letteste er å ha en arena hvor du omgås folk helt naturlig, uten at årsaken til at dere omgås er at dere skal bli venner. Som for eksempel jobb, skole, kokkekurs, fotballag, teater. Hobbyer rett og slett. Og har man først fått en venn kan man treffe nye venner via denne vennen. Man må rett og slett eksponere seg for andre i en setting hvor det er grobunn for vennskap. Og så skjer ting litt av seg selv. Endret 27. april 2016 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå