Gjest medlem-405658 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hei! Aner ikke om dette er riktig tråd men jeg prøver. Jeg klarte å skubbe borti neglnakkfjerner så den rant videre oppå pcn min å det har "etset" bort det svarte, går det ant å fikse det? hehe Lenke til kommentar
Gjest medlem-405658 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hva er "det svarte"? Altså pcn min er svart :-) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hvis neglelakkfjerneren har fjernet lakken på PCen, så er den eneste måten å få den tilbake på å lakkere PCen. Ikke noe jeg ville gjort selv, men hvis du absolutt må, anbefaler jeg å kjøpe en sprayboks med lakk av samme farge som laptopen. Spray litt i lokket til sprayboksen og bruk en pensel til å male over der det mangler farge. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Plukk av panelene, puss lett ned, masker og grunning/lakk/klarlakk? Lenke til kommentar
Gjest medlem-405658 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hvis neglelakkfjerneren har fjernet lakken på PCen, så er den eneste måten å få den tilbake på å lakkere PCen. Ikke noe jeg ville gjort selv, men hvis du absolutt må, anbefaler jeg å kjøpe en sprayboks med lakk av samme farge som laptopen. Spray litt i lokket til sprayboksen og bruk en pensel til å male over der det mangler farge. Takk for hjelp, skal prøve på det! Er ganske mye så ser veldig stygt ut. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hvis neglelakkfjerneren har fjernet lakken på PCen, så er den eneste måten å få den tilbake på å lakkere PCen. Ikke noe jeg ville gjort selv, men hvis du absolutt må, anbefaler jeg å kjøpe en sprayboks med lakk av samme farge som laptopen. Spray litt i lokket til sprayboksen og bruk en pensel til å male over der det mangler farge. Takk for hjelp, skal prøve på det! Er ganske mye så ser veldig stygt ut. kjøp maskeringstape og maskér hvis det er nær der du ikke vil ha lakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå