Øystein.F. Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Tida held på å renne ut, og vi set nokre demonar på saka.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i april Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Lite for min del denne måneden. Eneste er Ratchet & Clank og StarFox, men er stygt redd begge kan bli mye av det samme vi har hatt utallige ganger før. Men gleder meg uansett. Begge to er jo knallbra serier. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ikke så veldig mye spennende denne måneden, men like greit siden mai er stappet med godbiter. Blir dog noen spill denne måneden også, Quantum Break, Ratchet & Clank og Yo-Kai Watch. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Rolig måned her etter blitt mettet av DS serien etter det andre spillet. Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Venter minst et halvår med DS3. Ble så jævlig lei av invaders i starten av DS2 og BB, burde vært frivliig om man vil få forsura spilleopplevelsen av 12-åringer som kun bruker tia på å plage andre Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Har kun reservert plass på ssd'n til grinete cyberdemons den 13 mai 1 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Venter minst et halvår med DS3. Ble så jævlig lei av invaders i starten av DS2 og BB, burde vært frivliig om man vil få forsura spilleopplevelsen av 12-åringer som kun bruker tia på å plage andre Nå har jeg bare spilt DS1, men må man ikke være human for å bli invaded? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Venter minst et halvår med DS3. Ble så jævlig lei av invaders i starten av DS2 og BB, burde vært frivliig om man vil få forsura spilleopplevelsen av 12-åringer som kun bruker tia på å plage andre Tror du bare blir invadede hvis du er et menneske, men i verste fall er det bare å spille offline. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hva med Total war: Warhammer?.o Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Quantum Break og Ratchet & Clank skal uten tvil spilles. Men når en skal få tid....det er et annet spørsmål. Alt for mye spill! Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Alienation ser spennende ut, Resogun er en av de få titlene jeg har brydd meg om å få Platinum på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Dark Souls 3 står på min plan dei neste månadane. Quantum Break blir det nok på sikt. Venter minst et halvår med DS3. Ble så jævlig lei av invaders i starten av DS2 og BB, burde vært frivliig om man vil få forsura spilleopplevelsen av 12-åringer som kun bruker tia på å plage andre Du kan ikkje bli invadert om du speler offline. Endret 2. april 2016 av Zeph 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Har allerede fått Dirt Rally og Quantum Break, begge gode spill så langt. Har bestillt Dark Souls 3 og Star Fox Zero, utenom dem er det ingen andre spennendes spill i april for meg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Dark Souls 3, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Sickmau5 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Mafia 3 for f... i h.... ! 3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Mafia 3 for f... i h.... ! Amen! Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Venter minst et halvår med DS3. Ble så jævlig lei av invaders i starten av DS2 og BB, burde vært frivliig om man vil få forsura spilleopplevelsen av 12-åringer som kun bruker tia på å plage andreTror du bare blir invadede hvis du er et menneske, men i verste fall er det bare å spille offline. Mener jeg ble invaded når jeg var hollow også, men mulig jeg tar feil. Og ja, kjørte det ei stund offline, da enkelte plasser var et sant helvete med invaders Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Du kan bli invadert som hollow, men sjansen er mindre enn om du er human. Avoiding Unwanted PvP Asides from the option of playing offline, there are a couple things that can be done to drastically reduce the chance of invasions. Selecting the option to burn a Human Effigy while resting at a bonfire will drop you towards the bottom of an invasion-priority list. Bear in mind that it also prevents co-op for the given area as well, though. While it is possible to be invaded while Hollow in Dark Souls 2, your chances are lower than that of a human player and invasions should not be frequent asides from in a few specific zones (the Bell Keepers areas). Also consider joining the Way of Blue covenant. It's possible that you get a Blue Phantom to help you ward off an invader. Endret 6. april 2016 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå