sgtnorway Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hei. Jeg har et problem hvor pcen crasher etter Windows logoen og før logg inn, for så å redusere å crashe igjen. Jeg får da noen ganger den velkjente blåe skjermen, og andre ganger no signal til hdmi. Jeg kjørte en windows oppstart reparasjon som ikke klarte å løse problemet men fant to feil i diagnose rapporten. Dette gjorde jeg da i går. Prøve på nytt i dag, men da fullførte den ikke togstasjonen, men fikk en program feil i stedet. Det siste bildet er da meldingen jeg fikk i dag. Lenke til kommentar
sgtnorway Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Kjørte testen på nytt nå, fikk noe helt annet. Endret 1. april 2016 av sgtnorway Lenke til kommentar
sgtnorway Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Pcen crashet først helt uventet i går kl 7 når jeg startet borderlands 2, men da kom jeg meg inn igjen Og klarte å ligge inn. Det tok rundt ett kvarter før den crashet igjen og da klarte jeg ikke å ligge inn, og har ikke klart det siden. Specs: AMD phenom II X4 955 black edition MSI 870A-G54 Crucial ballistix tactical 16gb 1600mhz Zotac geforce GTX 460 1gb Samsung 840 evo ssd 250gb WD caviar green 1tb silver power sp-ss500 500w Lenke til kommentar
sgtnorway Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Etter lang tid så har jeg nå fikset problem ved å avinstallere alt for så å reinstallere windows. Jeg har en komplett pc. Med den får man tilsent en windows cd til å reinstallere windows. Men da fikk jeg opp dette når jeg skulle taste inn produktnøkkelen. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det tyder på at du har installert feil Windows 7 versjon. Hvilken versjon du har skal stå på merket med nøkkelen. Den mest vanligste er Home Premium. evt kan du bruke Windows 7 nøkkelen din og installere Windows 10. https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå