Stigern2k Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Husker jeg så et kabinett som var laget av en privatperson.. Kabinettet var i plexi, men karen hadde lagd alt selv! Han hadde brukt dusjledninger til å føre kabler igjennom.. det så rett og slett lekkert ut for å si det mildt! Kabinettet bar også preg av grønt lys.. noen som husker det nå? Saken er at jeg ikke husker hvor på forumet jeg fant det.. er det noen som kan hjelpe meg med dette? Endret 21. november 2003 av redfox_ Lenke til kommentar
resac Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Du mener vel Orac3 Laget av G-Gnome?? du finner de siste oppdateringene på bit-tech sitt forum, bare søk etter orac3/ g- gnome...... Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kan det være bit-tech sitt Orac³-prosjekt du mener? Det er i alle fall nydelig! Her er del 1 av prosjektet, her er del 2. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Steike for noen syke folk det der....har lyst på å lage noe sånt jeg å. Men det kommer vel ikke fram penger til meg før etter jul eller noe sånt. Da lover jeg at jeg har et "hjemmesnekra" kabinett og orac3 lignende psu *grin* Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Deer har vi'n vøtt! :DD takker og bukker! Lenke til kommentar
Apocalypse When Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Visste ikke at del to hadde kommet. Vakkert! Endret 22. november 2003 av Apocalypse When Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 noen som vet når Part3 kommer ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå