Arodem Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Nettrollespillet er ikke lenger tilgjengelig på to plattformer.En æra er over for Final Fantasy XI Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Mitt første mmo, mange gode minner fra FFXI. Det blir alltid å være det beste jeg spilte, dessverre så ødela de spillet med Abyssea. Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Mitt første og eneste MMO. Sluttet rett før de økte leveltaket til over 75, men har fortsatt kontakt med mange av de jeg traff i spillet :-) Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Mitt første mmo, mange gode minner fra FFXI. Det blir alltid å være det beste jeg spilte, dessverre så ødela de spillet med Abyssea. Lucky bastard, hadde ikke internet på den tiden ;_; Lenke til kommentar
Zerqent Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Respektabelt av SE å holde liv i PS2-støtten så lenge Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Respektabelt av SE å holde liv i PS2-støtten så lenge Hvordan er det mulig å kjøre et slik MMO på PS2?original WOW krevde mer minne en det er på 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå