høytfungerende autist Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg kjøpt dette kameraet i fjor, og det er bra syns jeg, men det er dumt at det ikke kommer firmwareupdates til det, selvom det har mulighet for å oppdateres. Hva syns dere om dette kameraet? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Har en HCX-920, ikke 4K men regner med at det ikke er alverdens som skiller disse modellene. Bra kamera, men gjorde én brøler som jeg kan gjøre deg oppmerksom på: Om du tar opp lyd i 5.1, så har du en tilleggsinnstilling som gjør at kameraet fokuserer på lyd som kommer forfra. Det som da skjer er at egne kommentarer "drukner", dvs det er så å si ikke mulig å høre hva som blir sagt. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Man kan ikke forvente at det blir bra når man tar opp lyd i 5.1. Surround blir ikke bra med mindre det mikses "manuelt" med individuelle lydspor som dialog, miljølyd, isolerte lydeffekter, musikk etc. Så ja, dette bør unngås da man omtrent aldri kan få til å bare "ta opp" 5.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå