AfterGlow Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ny patent skal sikre at potensielt «støtende» tekster blir noe mildere - i sanntid.Apple vil luke ut banneordene fra musikken du strømmer Lenke til kommentar
BjarteW Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Håper dette er dagens aprilspøk........ 4 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Lurte fælt på hva som var aprilspøken i dag og der var den...Måtte le bare jeg så overskriften:) Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Haha, morsom aprilspøk. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Morsom spøk ja. En god aprilspøk skal balansere på grensen av troverdighet og "utrolig-faktoren" og det gjør denne saken her. Dette er fint noe de kunne ha gjort for å gjøre musikken renere på kontoer som er under 18 år feks. Helt på trynet om de hadde gjort det, men ikke så usannsynlig 2 Lenke til kommentar
alekthefirst Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Husket ikke at det var 1. april før jeg så kommentarfeltet her, Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Dette er nok helt reelt, artikkelen fra USA er fra i går. 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Om jeg skal være veldig negativ så kunne det vært mer sannsynlig at dette er sant og at meldingen om at Telia skal tette dekningshullene på Østfoldbanen er spøken. Endret 1. april 2016 av Simen1 7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 TEK ville aldri ha turt å risikere å bli saksøkt ved å bruke Apple til en aprilspøk. Det er også meget usannsynlig at Apple ikke prøver å fikse en slik løsning, barnevennlighet og alt foreldre kan benytte for å kontrollere barna sine tas imot med åpne armer. 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Greia er vel at Apple ellerede har "rensede" versjoner av musikken i iTunes Store, da dette er en greie i USA (for radiospilling etc.). Dette patentet er rett og slett en beskrivelse av en automatisering av prosessen. Lenke til kommentar
LarsErikDahl Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Dette er en patent de sendte inn i 2014 og som patenttilsynet i USA publiserte i går. Lan lese mer om den hos dem Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Dette hadde faktisk vært helt fantastisk! Er så forbannet lei sensurtyranniet til amerikanske medier. Om vi faktisk fikk teknologi som sensurerte sanger for brukere som var under en gitt alder og lot alle andre voksne høre den usensurerte versjonen, så hadde det løst mye frustrasjon hos meg (les: alle Vevo musikkvideoer på YouTube). 1 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hvis man kan bestemme selv utifra et predefinert biblotek hvilke ord/fraser den skal erstatte banneordene med kan dette bli riktig så morro. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Dette hadde faktisk vært helt fantastisk! Er så forbannet lei sensurtyranniet til amerikanske medier. Om vi faktisk fikk teknologi som sensurerte sanger for brukere som var under en gitt alder og lot alle andre voksne høre den usensurerte versjonen, så hadde det løst mye frustrasjon hos meg (les: alle Vevo musikkvideoer på YouTube). Det ville vært ennå mer fantastisk om sensuren også gjaldt samtaler via apple-telefoner, sms, snapchat, facebook, facetime etc sånn at det hadde blitt et opprør mot sensurregimet og galskapen. 3 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Aprilspøken er visst at dette ikke er en aprilspøk.. Satser på at dette kan skje under telefonsamtaler også. Kunne blitt litt festlig. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Lurer egentlig mest på når man skal slutte å presentere patenter som konkrete framtidsplaner. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Så lenge det bare handler om "parental control" som kan skrus av og på, så er det egentlig helt ok. Bedre enn dagens tilfelle, der alt som er merket explicit ikke er tilgjengelig om det er skrudd på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Så lenge det bare handler om "parental control" som kan skrus av og på, så er det egentlig helt ok. Bedre enn dagens tilfelle, der alt som er merket explicit ikke er tilgjengelig om det er skrudd på. Det er sånn eg forstår det. Ein heilt grei funksjon for dei som vil verne born og andre mot banneord. For dei fleste er det sjølvsagt ein funksjon ein ikkje treng aktivere. Lenke til kommentar
PolarKing Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Morsom spøk, men må ærlig si at jeg aldri var i tvil om at dette er 2016-spøken :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg