Gå til innhold

Differences

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mye uformelighet til venstre. Muslimer i vestlige land har vel lært seg å akseptere fotografering da jo også muslimer flyr rundt med både kamera og kameramobil. men i Tunisia var jeg utsatt for ei som hylte skreik på et marked i Sousse fordi jeg tok bilder.

Fra gammelt av heter det jo i Islam at man ikke skal avbilde levende vesener. Men nå har de fleste forstått at lys, skygger og mørke som jo et foto består av ikke er det samme som tegnede og/eller malte figurer.

Men som tittelen sier her så er motsetningene tydelige.

Alt rotet i bakgrunnen gjør likevel ikke bildet som sådant rotete.

Fint utsnitt i skrå vinkel.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Her var det mye uformelighet til venstre. Muslimer i vestlige land har vel lært seg å akseptere fotografering da jo også muslimer flyr rundt med både kamera og kameramobil. men i Tunisia var jeg utsatt for ei som hylte skreik på et marked i Sousse fordi jeg tok bilder.

Fra gammelt av heter det jo i Islam at man ikke skal avbilde levende vesener. Men nå har de fleste forstått at lys, skygger og mørke som jo et foto består av ikke er det samme som tegnede og/eller malte figurer.

Men som tittelen sier her så er motsetningene tydelige.

Alt rotet i bakgrunnen gjør likevel ikke bildet som sådant rotete.

Fint utsnitt i skrå vinkel.

Roar

Takker Kneppen:-) Har gjort mine erfaringer i Tunisia jeg også....men det har gått veldig greit. Flotte folk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...