jae-ols Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hvordan overfører jeg mail fra mappene til en minnepinne. Jeg har minnepinne og prøvde. Men fikk opp meldingen om at eksportmappen må være tom! Det er ingenn ting på minnepinnen. Skal jeg ikke bare gå på eksporter e-post? Dette var merkelig. Jeg tenkte at det er sikkert lurt å ha backup. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Er det Outlook det er snakk om her? Kan du prøve å eksportere .pst-filen til en generell plass først og flytte over til minnepennen etterpå? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Skal prøve det. Eksportmappen er det minnepinnen? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Export to a file -> Outlook Data File (.pst) -> *Velg mappen du vil eksportere* -> *Browse...* og velg skrivebordet ditt. Trykk Finish. Så blir det en fil du bare kan dra til minnepennen. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Husk at backup ikke er det samme som å ha data liggende på en minnepinne. Backup bør innebære at dataene lagres på minst to separate steder. Dersom det kun ligger ett sted har du bare flyttet det - ikke backup. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Jeg har Windows Live Mail, er det samme fremgangsmåte? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Husk at backup ikke er det samme som å ha data liggende på en minnepinne. Backup bør innebære at dataene lagres på minst to separate steder. Dersom det kun ligger ett sted har du bare flyttet det - ikke backup. Hvordan tar jeg backup? Det var ikke mulig å flytte over til minnepenn. Eksportmappen må være tom sto det. Jeg er like langt. Forklar meg om backup. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Backup = sikkerhetskopi. At de samme filer og mapper finnes på flere steder samtdig. F.eks mappe Dokumenter er på et sted du bruker normalt (harddisk). Så kan du sikkherhetskopiere den mappen til ekstern harddisk eller minnepenn. Da har du backup av den mappen. Men har du eksportert e-postene til nevnte .pst-fil? Prøv å lage en ny mappe et sted og eksporter filen dit. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Nå er alt i orden. Det gikk fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå