Cthulhu Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Seagate Innov8 er ikke som alle andre eksterne harddisker.Denne harddisken på 8 TB trenger kun strøm fra USB-porten Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Liker veldig godt designet og fargen 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Nøyaktig hvordan Ignition Boost Technology fungerer vites ikke, men i selskapets pressemelding sammenlignes det med hvordan et batteri brukes til å «kickstarte» motoren på en vanlig bil. Problemet med USB og 3,5" disker er at diskene trekker ganske mye effekt (watt) når de spinner opp. Mer enn det USB normalt kan levere. Det kan potensielt løses ved å spinne opp disken vesentlig saktere, noe som sikkert kan bli irriterende. Det høres ut som de har løst det problemet ved å bygge inn et lite batteri som lades under normal drift og brukes til å spinne opp disken. Jeg synes den ser stilig ut, men rillene og den ru overflaten kan potensielt bli et sted støv samles. Edit: De burde lage en med PoE også. Endret 1. april 2016 av Simen1 Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Edit: De burde lage en med PoE også. Gikk så langt at jeg logget på her for å kommentere.. før jeg kom på hvilken dag det var Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Edit: De burde lage en med PoE også. Gikk så langt at jeg logget på her for å kommentere.. før jeg kom på hvilken dag det var Dette er ikke aprilsnarr-spøken hvertfall Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Innov8? Det er jo en gammel Samsung-telefon. http://www.gsmarena.com/samsung_i8510_innov8-2471.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå