Tfosheim Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ATI med mediaserver-program Med ATIs nye Eazyshare-program blir All-in-wonder-kort gjort om til tv- og videoservere for hele nettverket, men bare for klientmaskiner med ATI-kort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
steamr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Må den da ikke ha realtime mpeg encoder for å få dette i tilsynelatende realtime, eller er cpu rimelig kjappe for tiden....? Jeg husker jeg prøvde akkurat dette med windows media encoder, med streaming på lan. Skifte av kanal tok ca 2 sekunder før bildet endret kanal.. Håper ATI har gjort den delen bedre. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har noe lignende programvare for TV-Kortet mitt(msi TV@nywhere) og det imponerer ikke mye. Håper for ati sin del at de har revlusjonerende teknologi på dette feltet, ellers kan det bli surt... Lenke til kommentar
shahin Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ahhhh, dette har jeg ventet på i alle år... tv kort i server, tv på laptop, main og htpc Opptak = server cpu belastes, ikke gaming pc. supert supert... Spm nr. 1 blir hvordan bruke programvaren uten ATI kort i klientmaskinene (noe som jeg er sikker på vil bli fikset ) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ahhhh, dette har jeg ventet på i alle år... tv kort i server, tv på laptop, main og htpc Opptak = server cpu belastes, ikke gaming pc.supert supert... Spm nr. 1 blir hvordan bruke programvaren uten ATI kort i klientmaskinene (noe som jeg er sikker på vil bli fikset ) Det kan umulig være noe hardware som legger begrensningen her. Tipper det er snakk om at ATI vil pushe Buildt-by-ATI / Powered-by-ATI ... Kommer heeelt sikkert en liten "patch" som fixer dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå