Roar Kneppen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Abstrakt 740 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Beklager Roar, men i dag likte jeg ikke fargekombinasjonene dine. Synes det ble fryktelig krasj mellom selve bildet (som er fint nok i seg selv) og rammen (da spesielt passpartoutet eller hva en skal kalle det). Men det er bare min mening, kanskje andre synes noe annet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Nei, det er rart det der med farger - noen liker ditt og noen liker datt. Husker godt at det ble påstått at grønt og blått passer ikke sammen. men så ble kombinasjonen mote og da passet det plutselig likevel. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Et blikkfang så godt som noen annet og kan nok henges opp på veggen (som etterhvert må være ganske stor)! Jeg likte godt fargesammensetningen her, så smaken er nok forskjellig. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Fin fargerik eksplosjon med en hypnotiserende dragning mot bildet , rammen passet veldig bra her . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Klassisk Kneppen-presentasjon. Effektfull utstråling fra senter av bildet. Farger er jo smak og behag, selv synes jeg de passer godt sammen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg