Johnnybgood Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Hei, en kar her på jakt etter en morsom sportsbil. Desverre har jeg veldig lite peiling på bil, alt jeg vet er at den skal gå fort, ha god aks og lage ville lyder. Hadde veldig lyst på Honda s2000 men den ble litt for dyr akkurat nå. Leter etter noe i prisklassen mellom 100 til 300 tusen. Håper dere bilentusiaster kan hjelpe meg ut her! Endret 31. mars 2016 av Johnnybgood Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Må det være bakhjulstrekk? Er maksprisen 200 eller 300k? Bmw M3 E46 (2001-2006) oppfyller alle kriteriene, men begynner å bli noen år så sjekk nøye før evt kjøp. Focus ST og Fiesta ST er langt nyere og sikrere valg, men er et par hakk ned i ytelse og forhjulstrekk. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hverken m3, fiesta eller focus er sportsbiler. Er TS ute etter en småsprekbil eller en faktisk sportsbil? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Z3M er ikke så dum, og kan vel kalles sportsbil. Men jeg er enig med Hansien, her må nok trådstarter komme med litt mer informasjon om hva han faktisk ønsker seg. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Du får nok S2000 til 200k, men det ligger ikke mye av de ute akkurat nå, jeg hadde ventet litt og sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå