Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Glassfasade... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hvordan greide du å unngå å komme med sjøl!? I V1 ble de to røde bilene som stikker så vidt opp i billedkant litt oppmerksomhetssyke. I V2 passer de bedre inn, så jeg velger meg den. V3 ble litt kjedelig i forhold til de to andre synes jeg. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Helt til jeg fikk se V3 trodde jeg at døm endelig hadde putta deg inn. Men så var det altså bare speilbilde likevel. Her ramler jeg utvilsomt ned på V2 og der blir jeg til jeg går ut herfra igjen. Skulpturen i forgrunn gjør mye og også den litt "bølgende" bygningen fint plassert i flata . Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer Helene og Roar !! Har også selv v2 som favoritt men valgte rekkefølgen fra tett på til langt fra. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg