Lite kreativt navn Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Har eksprimentert litt med meditasjon i et års tid nå, og har derfor blitt mer oppmerksom på fantasier og andre vrangforestillinger. Det jeg merker er at fantasiene som oftest dreier seg rundt at jeg er ekstremt karismatisk. Karismatisk av en annen verden. Disse fantasiene går på repeat nesten hele tiden, med mindre jeg gjøre noe nytt, ekstremt viktig eller stimulerende. Jeg kan enkelt sitte i to timer å drømme meg bort med litt musikk. Siden disse fantasiene åpenbart er en form for virkelighetsflukt, spør jeg: er jeg stormannsgal, eller er dette noe alle kan kjenne seg igjen i? Kan det ha noen sammenheng med dårlig selvtillit, narsissisme eller annet? Er det mulig å få en slutt på dette? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg spør: er du WubWub? 3 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Nei, det er jeg ikke. Kan forstå at det virker som en rar ting å spørre om, og det er nettopp derfor jeg spør her. Det foregår mye rart inne i hodet mitt, og det kunne vært interresant å finne ut av hvor mye av dette som er normalt og hvor mye som er galskap. Lenke til kommentar
Tine Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Fantasier er normalt. Vrangforestillinger er unormalt. Karismatiske mennesker blir ofte godt likt, og de fleste av oss ønsker å bli likt av folk rundt oss. Så da er det vel ikke helt galskap. Bortsett fra om man tar seriemordere med i betraktningen. De blir i mange tilfeller beskrevet som veldig karismatiske. Da blir det fort litt galskap igjen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg fantaserer om å være pen og selvsikker stort sett hele dagen. Kan ikke se noe annet problem ved det enn at man rømmer fra problemene framfor å gjøre noe med dem. 1 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg spør: er du WubWub? Nei. Ser ingen likheter, jeg har karisma som en stein og ei heller har jeg noen former for vrangforestillinger. Skjønner ikke helt hvordan du koblet meg opp med innlegget der, det tyder på at du spekulerer i det vide og det breie uten å noen faktiske referansepunkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå