Windviu Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 lurte på om det går ann å få vekk aktiveringa på xp. det som har skjedd er at jeg har formatert maskinen min en god del ganger, og nå får jeg ikke registrert den online lengere. den spør om en ny cd key, en kompis av meg har den engelske versionen av xp , og han trenger ikke å aktiver noe som helst. er det noe jeg kan gjøre får å slippe det ?? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det microsoft vil du skal gjøre, er å ringe support. Der vil de kunne resette koden din, slik at du kan registrere denne på nytt. http://www.microsoft.com/norge/infocenter/...act/default.asp Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Det microsoft vil du skal gjøre, er å ringe support.Der vil de kunne resette koden din, slik at du kan registrere denne på nytt. http://www.microsoft.com/norge/infocenter/...act/default.asp finnes det ikke en crack som kan løse det?? , jeg har ringt dem tidligere og dem ordnet det, men i lengden er det jo veldig dumt synes jeg. får man vet jo alldrig når man må formatere på nytt. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Finnes så klart d *grin* Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Finnes så klart d *grin* vet du hvor jeg kan få lastet det ned ? eller om det vet om noen linker som kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 osen får man tak i crack ? og hva heter craken Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) man laster det ned fra nettet så klart. Hva trodde du? Hvor man får tak i det er vel en annen sak jeg ikke vil hjelpe deg noe med uttover www.google.com Endret 21. november 2003 av melbamix Lenke til kommentar
tjuksa Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Ok her er et par punkter: Backup ta backup av aktiveringsinformasjonen av DIN nåværende Windows XP maskin, denne informasjonen ligger i en egen fil. Filen heter wpa.dbl og ligger i x:\windows\system32 folderen. Alt man trenger å gjøre før en reinstallasjon er å kopiere denne filen over på en diskett. Formater disken din og gjør det du vil og installer xp på nytt Aktivering Når installasjonen er ferdig, gir du et nytt navn til den filen som nå heter wpa.dbl, og kopiere inn den filen man har tatt backup av. Og vips er maskinen ferdig aktivert. Edit: rettet opp en feil Endret 21. november 2003 av tjuksa Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Denne tråden er på tynn is nå ! Lenke til kommentar
tjuksa Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 egentlig ikke (for min del i alle fall, det tipset jeg gav er et utdrag fra IT-Avisen http://www.itavisen.no/art/1300763.html Sjekk selv, så da er heller IT-Avisen på tynn is for det er en god del lesere der også Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Det microsoft vil du skal gjøre, er å ringe support.Der vil de kunne resette koden din, slik at du kan registrere denne på nytt. http://www.microsoft.com/norge/infocenter/...act/default.asp finnes det ikke en crack som kan løse det?? , jeg har ringt dem tidligere og dem ordnet det, men i lengden er det jo veldig dumt synes jeg. får man vet jo alldrig når man må formatere på nytt. Det er nå slik at det ikke er lov å spørre om cracks her på forumet, og det tror jeg gjelder uansett hvor ærlig saken er. Men å følge tipset til tjuksa bør det ikke være noe problem med. Endret 21. november 2003 av MemorX Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ok her er et par punkter:Backup ta backup av aktiveringsinformasjonen av DIN nåværende Windows XP maskin, denne informasjonen ligger i en egen fil. Filen heter wpa.dbl og ligger i x:\windows\system32 folderen. Alt man trenger å gjøre før en reinstallasjon er å kopiere denne filen over på en diskett. Formater disken din og gjør det du vil og installer xp på nytt Aktivering Når installasjonen er ferdig, gir du et nytt navn til den filen som nå heter wpa.dbl, og kopiere inn den filen man har tatt backup av. Og vips er maskinen ferdig aktivert. Edit: rettet opp en feil NB NB NB!!!!!! Du måvære i sikkerhetsmodus når du kopierer inn fila, eller så monger den seg fullstendig, gjorde del selv : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå