AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Hei folkens. Har gått et halvt års tid siden det ble slutt mellom meg og min eks. Er endelig på god vei videre og er faktisk så og aldri lei meg mer, eller savner ting, begynner å anse henne som vesentlig mindre tiltrekkende (fysisk og psykisk). Henger masse med kompiser og drar mye på fest og har massevis av jentevenner også. jeg har endret meg en god del siden bruddet og det merker jeg selv, til noe bedre da naturligvis. MEN. Denne jenta var absolutt ikke interessert i å være sammen med meg mer, som er greit nok det. Jeg var så dum og løp etter henne de to påfølgende månedene etter bruddet, naturligvis uten hell. Hun snakket aldri til meg og jeg prøvde alltid å få kontakt med henne, så sluttet jeg. Begynte å henge såpass mye med folk og fant nye hobbyer så hadde ikke tid til å tenke på henne, så kom meg langt videre. Men nå i det siste har ting blitt litt rart. For det første så har hun prøvd å bli venner med mine venner. Har liksom tilfeldigvis vært med to personer veldig nær meg, og hun har liksom kontaktet meg for å fortelle om det, hadde aldri funnet ut om det om hun ikke hadde drevet å sagt ifra, så jeg er hundre prosent sikker at hun gjør det for å terge meg. Jeg ringte henne opp om denne saken og sa at hun kan være med hvem hun vil, men at jeg gjerne ikke vil bli informert om det og at jeg ikke ser poenget. Da fikk jeg plutselig høre at jeg var en jævla taper og at det er bra jeg endelig har fått meg venner osv, jeg tenkte bare okei?...... Også for å få en slutt på galskapen så spurte jeg om vi kunne møtes, sånn at hun kanskje ikke ville klikke mentalt, dette sa hun blankt nei til, fordi hun så ikke poenget. Og hun skulle ikke slutte med de tingene hun drev med, så la hun på. (føler for å legge til at hun stadig vekk sier at hun ikke holder på med noen og lurer på om jeg gjør det. Det er ikke jeg som går inn på det temaet, for jeg vil hverken si eller høre noe.) Noen dager gikk og plutselig fikk jeg en telefon; vi kan møtes nå for å snakke. Jeg var... beruset og var ikke i form til å bevege meg noe sted som helst så jeg sa nei. Hun hørtes skuffet og fornærmet ut og jeg sa at jeg ikke så poenget med å møtes og hun sa bare; ja var det jeg sa hele tiden, så la hun på kjapt som f. Siden så har jeg møtt henne på de merkeligste steder, stadig vekk, uten at jeg er sikker på om det er tilfeldig eller ei. Hadde jeg faktisk prøvd å bli sammen med henne igjen så er jeg sikker på at hun hadde sagt at hun ikke er interessert, som gjør meg enda mer forvirret. (jeg er ikke interessert i å bli sammen igjen, skjønner bare ikke hva motivet hennes er.) Så nå tenker dere sikkert, u block dat b*tch! Og tro meg det har jeg gjort, men orker ikke gå inn p å hvorfor jeg ikke kan gjøre det igjen engang. Så det jeg lurer på er hva i svarte svingende skal jeg gjøre? Jeg var ALDRI slem mot henne og hun sa jeg var verdens snilleste kjæreste, har ikke sagt ett eneste vondt ord siden bruddet og prøver bare å komme meg videre. Kan noen si meg hva som skjer og hva i huleste jeg skal gjøre med saken? Anonymous poster hash: ee5d1...ceb Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Hun merker at du har gått videre og fisker etter bekreftelse og oppmerksomhet. Drit i å holde kontakt med henne og fortsett å ha det gøy med vennene dine. 3 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Kanskje nevne for noen av vennene dine som hun blir venn med at hun der er eksen din og at hun kan finne på å prøve å spre dritt om deg, i tilfelle dette er noe hun kan finne på? Endret 31. mars 2016 av Ljóseind 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Kanskje nevne for noen av vennene dine som hun blir venn med at hun der er eksen din og at hun kan finne på å prøve å spre dritt om deg, i tilfelle dette er noe hun kan finne på? Jeg tenker at dersom de tar henne på ordet og tenker ondt om meg bare pga noe hun har sagt, så er de ikke mye venner å ta vare på Så bekymrer meg egentlig ikke for hva hun sier eller gjør som sådan. Men orker ikke sånne syke greier at hun han skal prøve å få meg ned i bøtta når jeg bare prøver å gå videre fra forholdet hun avsluttet, haha. Anonymous poster hash: ee5d1...ceb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå