NoTrace Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) I fjor kjøpte jeg min første bolig, og benyttet derfor det jeg hadde satt på BSU. I Januar fylte jeg opp BSU-kontoen for 2015 (25000kr), får jeg da skattefradrag på dette? Pengene var jo "låst" på BSU, og ble benyttet til bolig. Eller gjelder kun fradraget ved utgangen av året? Endret 31. mars 2016 av TheHaughom Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Etter litt mer iherdig Googling ser det ut til at man kun får skattefradrag for de pengene som sto på BSU senest 31. Desember. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Pengene var jo "låst" på BSU, og ble benyttet til bolig. Pengene blir ikke låst før utgangen av året. 2 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Nja, de blir jo låst etter 30 dager eller noe slikt, slik at man må kontakte banken for å ta dem ut igjen. Derfor jeg skrev "låst". Lenke til kommentar
Strato Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Pengene er ikke bundet til bruk på bolig før årsskifte. 2 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Nja, de blir jo låst etter 30 dager eller noe slikt, slik at man må kontakte banken for å ta dem ut igjen. Derfor jeg skrev "låst". Hvis det stemmer for deg, så har du en vanskelig bank. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Nja, de blir jo låst etter 30 dager eller noe slikt, slik at man må kontakte banken for å ta dem ut igjen. Derfor jeg skrev "låst". Hvis det stemmer for deg, så har du en vanskelig bank. Det er slik i min nye bank(danske bank), men var ikke slik i min tidligere bank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå