Gå til innhold

Her har skjæra gjort en god jobb!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ups! Kanskje ikke verdens beste beliggenhet :D

Bildet er godt komponert :thumbup:

Takk for kommentar! Hadde tenkt å kommentere det flotte bildet av treet som du la ut tidligere i dag, men plutselig var alle superlativene brukt opp, så jeg lot det være. Ellers er jeg en av de som er inne å kikker på bildene dine(som du etterlyste for noen dager siden), men som sjelden kommenterer da jeg ikke føler meg kompetent til å bedømme andres bilder, men stort sett er de etter min oppfatning veldig flotte. (Heller ikke smilefjes får jeg til).

Fortsatt Toketorp, men etter noen positive kommentarer fra Roar kan jeg kanskje snart kaste maska.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ups! Kanskje ikke verdens beste beliggenhet :D

Bildet er godt komponert :thumbup:

Takk for kommentar! Hadde tenkt å kommentere det flotte bildet av treet som du la ut tidligere i dag, men plutselig var alle superlativene brukt opp, så jeg lot det være. Ellers er jeg en av de som er inne å kikker på bildene dine(som du etterlyste for noen dager siden), men som sjelden kommenterer da jeg ikke føler meg kompetent til å bedømme andres bilder, men stort sett er de etter min oppfatning veldig flotte. (Heller ikke smilefjes får jeg til).

Fortsatt Toketorp, men etter noen positive kommentarer fra Roar kan jeg kanskje snart kaste maska.

Hei! :)

Det blir aldri nok superlativer vet du! Du skal ikke være redd for å si din mening om et bilde. Jeg tåler både positiv og negativ kritikk og her inne på Bildekritikken har jeg lært mye. Jeg er ingen dreven fotograf og kan ikke så mye, jeg bare later som..;)

Smilefjes lager du ved å trykke først : så ) i rekkefølge uten mellomrom. ( da ser du på en måte øyne og smilemunn..på høykant)

Lenke til kommentar

Fint sett og dokumentert.

Nå får vi bare håpe at ikke dette medvirker at røyken blir stengt inn slik vi gutta gjorde med en våt strisekk på taket av ei kontorbrakke da jeg var gutt og gubben kom hostende ut da rommet blei fullt av røyk.

Skjæra bygger forøvrig på de merkeligste steder.

I flere år prøvde ei skjære å bygge reir mellom skinnene på Ekebergbanen i Oslo der det går vogner hvert 10. minutt. Hver gang blåste pinnene hun hadde samlet bort. men hun ga seg ikke. Dette gjentok seg faktisk i flere år.

Roar

Lenke til kommentar

Fint sett og dokumentert.

Nå får vi bare håpe at ikke dette medvirker at røyken blir stengt inn slik vi gutta gjorde med en våt strisekk på taket av ei kontorbrakke da jeg var gutt og gubben kom hostende ut da rommet blei fullt av røyk.

Skjæra bygger forøvrig på de merkeligste steder.

I flere år prøvde ei skjære å bygge reir mellom skinnene på Ekebergbanen i Oslo der det går vogner hvert 10. minutt. Hver gang blåste pinnene hun hadde samlet bort. men hun ga seg ikke. Dette gjentok seg faktisk i flere år.

Roar

Takk for kommentar og morsom historie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...