Kjetil Øyen Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Vill og våt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Fantastisk! Som et heftig maleri! Det ser ut som du står uti elva og fotograferer. Hva har du gjort får å få denne effekten? Er det HDR, eller er det i etterbehandlingen? Ser ut som dalen bærer sitt navn med rette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Vakkert og malerisk , jeg tenker tilbake på de gamle mesterne når jeg ser dette . Mvh Alec Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Hei og takk for kommentarer....Det er ikke HDR....Husker ikke riktig hva jeg har gjort,er redigert i Lightroom. Har jobbet en del med dette.....kloning, pga. at det regnet og blåste en god del og greide ikke å unngå at det kom noen vanndråper på objektivet. Hyggelig at dere likte det. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Akkurat passe lukkertid her så levende vann får lov til å være nettop det. Fint utsnitt og komp i fint lys og ditto skarphet som henter farger og detaljer. Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Det er bare for vildt..noget af det smukkeste jeg længe har set her..:-) 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Kledelig malerieffekt med mettede farger. Velkomponert bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg