Rolf Kristensen Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 F15 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Har hørt mye om Jeløya og Galleri F15, men dessverre aldri vært der. Må snart gjøre noe med det.. Fint og sommerlig bilde, Rolf! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Der har heller ikke jeg vært, ser veldig staslig og flott ut! Fint bilde med huset fint innrammet av trær. Har du en liten vignett på eller er det bare skyggene fra trærne? Det var effektfullt i hvert fall Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Har hørt mye om Jeløya og Galleri F15, men dessverre aldri vært der. Må snart gjøre noe med det.. Fint og sommerlig bilde, Rolf! Mvh Fredrik Mange takk for kommentaren Fredrik ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Der har heller ikke jeg vært, ser veldig staslig og flott ut! Fint bilde med huset fint innrammet av trær. Har du en liten vignett på eller er det bare skyggene fra trærne? Det var effektfullt i hvert fall Mange takk for kommentaren Helene ! Her er det både skygge og vignettering Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Herskapshus tenkte jeg med det samme uten å kjenne det igjen hvilket jeg jo burde. Var jo innom titt og ofte de somrene jeg hadde campingvogn stående på Naturistsenteret Sjøhaug ikke så langt unna. Fint dokumentert og komponert med den store grønne plenen foran som skaper dybde og trærne på tosider som drar blikket mot bygningen. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Herskapshus tenkte jeg med det samme uten å kjenne det igjen hvilket jeg jo burde. Var jo innom titt og ofte de somrene jeg hadde campingvogn stående på Naturistsenteret Sjøhaug ikke så langt unna. Fint dokumentert og komponert med den store grønne plenen foran som skaper dybde og trærne på tosider som drar blikket mot bygningen. Roar Takker og bukker for den fine tilbakemeldingen Roar !Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Fin bygning omgitt av store vakre trær. Passer godt å ha med store deler av plenen i forgrunn. Likeledes liker jeg avrundingen (vignettering) med mørkere farger på sidene. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Fin bygning omgitt av store vakre trær. Passer godt å ha med store deler av plenen i forgrunn. Likeledes liker jeg avrundingen (vignettering) med mørkere farger på sidene. Mvh Ragnar Mange takk for den hyggelige tilbakemeldingen Ragnar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg