Guybrush Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har spilt Colin 4 noen timer nå og er ganske fornøyd. Gledet meg stort til WRC3 med norske noter og offisiell lisens, men ble fort skuffet. Har kun spilt WRC3 i 10 min og skal gi det en sjanse til, men syntes ikke dette hadde så mye å stille opp med mot Colin 4. Noen andre som har noen meninger om dette? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg skal prøve WRC i dag, Colin har jeg for lengst... Og denne gangen var Colin virkelg gøy å kjøre. Sliter litt med notene. Hører ikke alt han skotten stuttrer Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg skal prøve WRC i dag, Colin har jeg for lengst... Og denne gangen var Colin virkelg gøy å kjøre. Sliter litt med notene. Hører ikke alt han skotten stuttrer Om du sliter med notene kan du bytte til noter lest å litt enklere engelsk om du trenger det Litt brei skotsk er vel ikke akkurat det enkleste å ta veit jeg. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg hadde litt omvendt erfaring i går. Spilte CMR4 tidliger i høst, har nå startet WRC3. Skulle vise en kompis forskjellene mellom WRC3 og CMR4 og satte Colin i PS2. Nå har jeg tilpasset meg kjørestilen til WRC3 og hadde store problemer med CMR4. Tidligere i høst var jeg godt i gang med å runde CMR4, men i går hadde jeg problemer med å komme blandt de 3 beste. Det to forskjellige kjørestiler på spillene, og jeg må si CMR4 har en mer realistisk følelse med tanke på tyngdekraft og treghet i bilen. Enkelte ganger synes jeg WRC3 gir inntrykk av at bilen er alt for lett og spretter fort up av grøften, drar rundt i sladd og retter seg raskt opp igjen som om det skule vært en strikk bak på bilen. Likevel må jeg si at per i dag er WRC3 favoritten min, mye for de jeg setter pris på lisensen og de rette navnene. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Vel.. CMR4 hadde vert favoritten min hadde det ikke vært for at det vart så SABLA enkelt og så SABLA kort. WRC 3 er det omvendte.. det er vanskelig, og strekkene er llaangeee. Det er sant at det ikke er realistisk i det hele tatt.. men det er det samma, kjør brems slædd gass. Så jeg må si at WRC 3 er single player favoritten min. Hadde vært morro om CMR 4 vart online. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Colin 4 var for enkelt ja.Gikk så kjapt at jeg bytta det inn på Elkjøp 2 dager etter,da jeg kunne si at jeg fikk likens i gave.(bonusbilene var noe skrap da) Håper wcr3 vil komme til xbox en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Er det bare meg, eller er alle notene i WRC3 helt feil??? De bruker jo 1 som slakk sving og 6 som krapp, men det skal da være HELT motsatt! Noen andre som har lagt merke til det? Dessuten så synes jeg det er helt teit og se det spruter masse smådeler når du kræsjer. Hva slags smådeler skulle det vært? Ser jo f.eks. ut som om det spruter panser-deler, noe som ikke er helt troverdig. Og det passer/ser ikke ut til at det skal være glass heller... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Dette med 1-6 er vel ikke for å avgjøre krappheten på svingen, men hvilket gir du bør ha den i? Hehe, eller er jeg helt ute på jordet nå? Men uansett stemmer jo ikke det som han over her sier. Sier han 1 burde det jo være en krapp sving uansett. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Litt off-topic.. hehe men... rally challenge er best Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Colin 4 for ENKELT? Jeg skrangler i mår med 3 hjul og uten panser i mål.... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg ser iallefall på CMR som mer simulatorspill og WRC som litt mer arcade, action. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Colin 4 for ENKELT?Jeg skrangler i mår med 3 hjul og uten panser i mål.... Enkelt ja.. bare ikke kræsj og kjør i rimelig fart så vinner du, du må ikke presse engang. Som sagt det er rett og slett tidene tell cpuen som suger Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 WRC powah! colin mcrae rally4 var litt bad syns jeg Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Til dere som synes at CMR 4 var så enkelt: Rundet dere det da på de absolutt vanskeligste. Det moduset hvor man kun kan sitte inni bilen (view) og bilen tåler lite før den blir ødelagt ? Jeg synes det er sinnsykt vanskelig akkurat det moduset, men de før gikk greit. Når det gjelder notene og graden av sving så er det ingenting som sier at det er standard hverken det ene eller andre. WRC serien har 1 som slakkest og 6 som krappest (utenom hairpin). CMR har omvendt, 1 som krappest og 6 som slakkest. Det har ingenting med hvilket gear man skal ligge i, men passer likevel ganske godt overens. Husk likevel at bilene kan geares om til mer aks minde toppfart og omvendt og det vil i tilfelle forskyve tallveriden på svingen i forhold til anbefalte gear gjennom svingen. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Til dere som synes at CMR 4 var så enkelt:Rundet dere det da på de absolutt vanskeligste. Det moduset hvor man kun kan sitte inni bilen (view) og bilen tåler lite før den blir ødelagt ? Jeg synes det er sinnsykt vanskelig akkurat det moduset, men de før gikk greit. Når det gjelder notene og graden av sving så er det ingenting som sier at det er standard hverken det ene eller andre. WRC serien har 1 som slakkest og 6 som krappest (utenom hairpin). CMR har omvendt, 1 som krappest og 6 som slakkest. Det har ingenting med hvilket gear man skal ligge i, men passer likevel ganske godt overens. Husk likevel at bilene kan geares om til mer aks minde toppfart og omvendt og det vil i tilfelle forskyve tallveriden på svingen i forhold til anbefalte gear gjennom svingen. ja.. jeg vant de 4 første rællyene jeg kjørte på expert... SKUFF sa det da. jeg kom bare på tredde, men i neste seson vant jeg 7 av 8... CMR 2 var MYE MYE vanskeligere. Holdt på langt om lenge med det spellet ja. Og jo, det står i manualen i CMR 4 at det er fåreslått gir man skal ta svingen i, jeg kjører i det giret han sier.. alt går bra. Synes kartlesern i WRC 3 er en GIGANTISK forbedring fra 2ern ihvertfall... men fortsatt ikke super. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Jeg syntes CMR4 er best! Endret 30. november 2003 av BeachDumb Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Her kan dere lese om noter og om hvordan de fungere/skal fungere http://www.rally.no/features/noter.htm Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Her kan dere lese om noter og om hvordan de fungere/skal fungere Har du noen gang hørdt på rally notene på tv? Folk har forskjellige noter, og mcrae bruker fåreslått gir systemet, samma som jeg TRUR petter bruker. Bare at de har litt flere noter på ordntlig, ikke har de bare 123456, men de fleste blir delt opp i 3 minus, 3 og 3 pluss. For hvor høyt turtall i giret du skal ha.. så DET! Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Har du noen gang hørdt på rally notene på tv? Folk har forskjellige noter, og mcrae bruker fåreslått gir systemet, samma som jeg TRUR petter bruker. Bare at de har litt flere noter på ordntlig, ikke har de bare 123456, men de fleste blir delt opp i 3 minus, 3 og 3 pluss. For hvor høyt turtall i giret du skal ha.. så DET! Ehhh. Leste du den siden der? De skriver bla. Dermed så blir alternativene så mange for hver sving at de i praksis er utallige. Helt greit at forskjellige sjåfører/kartlesere har litt forskjellig system. Men å ha MOTSATT av alle andre er vel LITT merkelig Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Systemet er sikkert sånn i WRC fordi det er lagd av armaturer. Planen var å ha ein sånn gir fåreslåings system i toern, men etter at jeg prøvde den på demoen så er jeg glad for at de ikke tok den med. De burde gjørra som codemasters, be ein ekte wrc klasses kartleser gå igjennom alle strekkene og laga noter.. det hadde vert no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå