Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gnagsår under tunga?

Anbefalte innlegg

Jeg koste meg veldig med ei jente her om dagen. Jeg elsker å gi oralsex, så jeg parkerte basically mellom beina hennes og bare gikk bananas - aner ikke hvor lenge jeg holdt på, men det var lenge, og i flere omganger i løpet av kvelden.

Dagen etterpå kjente jeg at jeg var fryktelig øm under tunga. Jeg har veldig stramt tungebånd og har tidligere blitt øm på selve tungebåndet, men denne gangen var jeg også øm i et område under tunga. Det var også rødt med hvite felter, og skikkelig hovent.

Er dette bare gnagsår eller er det noe jeg bør få undersøkt nærmere? Kosen skjedde på mandag og jeg kjenner det fortsatt - litt rødt, men de hvite områdene er borte og det er mindre hovent. Verdt å nevne er at jeg fra tid til annen får blemmer i munnen, som "sprekker" og blir til hvite "sår" som svir og er ømme - dette greiene her ligner litt på det, og smerten føles lignende ut, men jeg vet ikke om det er relatert i det hele tatt.

Noen som har vært borti noe lignende?

Anonymous poster hash: e5f58...269
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant denne:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mouth_ulcer

Det er de småsårene som jeg av og til får i munnen, og det er også det det ligner på under tunga mi nå, så det kan se ut til at det rett og slett bare er gnagsår og ikke noe mer alvorlig enn det. Kikket på gonokokker og det ligner ikke på det, men at det kan smitte er greit å vite uansett.

Simple gnagsår er en liten pris å betale for å drive med noe så himmelsk digg, så jeg er fornøyd jeg! :D

Anonymous poster hash: e5f58...269
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...