Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Plakatoppheng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må da være fælt å ha det så fint at man ikke kan henge opp en plakat. Fire knappenåler/tegnestifter ser du knapt hullene etter.

Takk for godt råd...

Jo versågod :) men ærligtalt, et barnerom? får guttungen lov å leke der, det kunne jo hende at han kom borti veggen med en leke og laget et lite merke?

Lenke til kommentar

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="b-post" data-cid="23165351" data-time="1459461467"><p><p><blockquote class="ipsBlockquote" data-author="indahla" data-cid="23165330" data-time="1459460437">Selvfølgelig skal han få lov til å leke på rommet sitt.. :)Tanken min var å finne en løsning for å henge opp plakater og samtidig være sikker på at malingen ikke dras av veggen når de tas ned. Jeg fjernet noen fester til gardinstenger her om dagen og da ble litt av malingen med på baksiden av festet. Er selvfølgelig festet på en helt annen måte..

Lenke til kommentar

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="b-post" data-cid="23165351" data-time="1459461467"><p><p><blockquote class="ipsBlockquote" data-author="indahla" data-cid="23165330" data-time="1459460437">Selvfølgelig skal han få lov til å leke på rommet sitt.. :)Tanken min var å finne en løsning for å henge opp plakater og samtidig være sikker på at malingen ikke dras av veggen når de tas ned. Jeg fjernet noen fester til gardinstenger her om dagen og da ble litt av malingen med på baksiden av festet. Er selvfølgelig festet på en helt annen måte..

Da har du nok kanskje skrudd på gardinfestene for tidlig, slik at festene er limt seg fast når malingen tørket. Om det er problemet, så er jo tegnestifte greit også :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...