indahla Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Guttungen ønsker seg en stor Barcelona-plakat på rommet sitt. Vi har akkurat fått rommet malt så vi vil helst ikke henge noe direkte på veggene. Er det noen som kjenner til en god festeordning for plakater vi kan bruke? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg er redd for at det vil skade malingen på veggen.. Lenke til kommentar
b-post Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Må da være fælt å ha det så fint at man ikke kan henge opp en plakat. Fire knappenåler/tegnestifter ser du knapt hullene etter. Endret 31. mars 2016 av b-post 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Lærertyggis burde gjøre susen bare dere bruker nok. Jeg ville også lagt plakaten flatt i press en stund så det ikke er så mye spenn i den når den henges opp. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Tack-it eller Pritt, kjøpes på Staples eller lignende butikker. Endret 31. mars 2016 av GeneralVirus Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 3M har noen gode løsninger i sin Command serie. De har disse i Jernia-butikker. Personlig har jeg brukt Tack-it i mange år. Har pakker hengende på hjemmekontoret - og det brukes til mye rart. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Må da være fælt å ha det så fint at man ikke kan henge opp en plakat. Fire knappenåler/tegnestifter ser du knapt hullene etter.Takk for godt råd... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Tack-it ser ut som en god løsning. Takk for tips! Lenke til kommentar
b-post Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Må da være fælt å ha det så fint at man ikke kan henge opp en plakat. Fire knappenåler/tegnestifter ser du knapt hullene etter.Takk for godt råd... Jo versågod men ærligtalt, et barnerom? får guttungen lov å leke der, det kunne jo hende at han kom borti veggen med en leke og laget et lite merke? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Her i huset har jeg teipet opp Liverpool- og Sabeltannplakater i skjønn forening på 4-åringens soverom. Malingen holder helt fint Tror vi malte med Jotun Sense den gangen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="b-post" data-cid="23165351" data-time="1459461467"><p><p><blockquote class="ipsBlockquote" data-author="indahla" data-cid="23165330" data-time="1459460437">Selvfølgelig skal han få lov til å leke på rommet sitt.. :)Tanken min var å finne en løsning for å henge opp plakater og samtidig være sikker på at malingen ikke dras av veggen når de tas ned. Jeg fjernet noen fester til gardinstenger her om dagen og da ble litt av malingen med på baksiden av festet. Er selvfølgelig festet på en helt annen måte.. Lenke til kommentar
b-post Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="b-post" data-cid="23165351" data-time="1459461467"><p><p><blockquote class="ipsBlockquote" data-author="indahla" data-cid="23165330" data-time="1459460437">Selvfølgelig skal han få lov til å leke på rommet sitt.. :)Tanken min var å finne en løsning for å henge opp plakater og samtidig være sikker på at malingen ikke dras av veggen når de tas ned. Jeg fjernet noen fester til gardinstenger her om dagen og da ble litt av malingen med på baksiden av festet. Er selvfølgelig festet på en helt annen måte..Da har du nok kanskje skrudd på gardinfestene for tidlig, slik at festene er limt seg fast når malingen tørket. Om det er problemet, så er jo tegnestifte greit også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå