Fredrik N. Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 end of the road Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Så vakkert! Fantastisk fint lys og en fin komp. Jeg vet i grunnen ikke helt hvor dette blir, blir det å kjøre mot Surnadalen et stykke kanskje? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Hei, ja du har rett (som vanlig ), bare kjøre den nye tunnelen og ta av til venstre før du kjører opp bakkene til Ålvundeid. Fint å oppleve våren utpå der, det forrige bildet mitt er tatt der pluss en del andre. Takker og bukker for at du kommenterer bildene mine!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Nok ett fint stemningsbilde fra deg. Lys og koloritt ble veldig bra. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Takker for hyggelig kommentar, Rolf! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Flotters stemningsbilde Fredrik M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Mange takk til deg også, Leif ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Herlig lys og farger. Skarpheten blir det også vanskelig å klage på. At huset som blir blikkfang er midtstilt betyr vel ikke så mye her for den halve bygningen i høyrekanten balanserer det opp. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Herlig lys og farger. Skarpheten blir det også vanskelig å klage på. At huset som blir blikkfang er midtstilt betyr vel ikke så mye her for den halve bygningen i høyrekanten balanserer det opp. Roar Takk Roar! Bestandig hyggelig å få tilbakemelding fra deg. Jeg hadde de samme tanker om det midtstilte huset som deg... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Stemning i dette bildet. Skyformasjonene forsterker det gode inntrykk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Takker for din kommentar også, Ragnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg