Veritæs Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 det stod et eller annet om "physical memory.....Memomy dump....error." noe sånt husker ikke. Hva kan det være?? Sjekk signatur for PC detalje Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Problemer med ram høres det ut som, mulig det er noe som tar opp en del minne mens du spiller. Så du hadde 512mb ram, jeg har det samme og en sjelden gang får jeg "for lite virtuelt" minne. Til meg var det en gamme lydkort driver som tok alt minne av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) sjekk at pagefila di har nok plass... burde ha ca 1,5 gb på os-disken din ledig.... Endret 21. november 2003 av jhsveli Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ville bare nevne at eg har nettopp byttet min to ram brikker. Men86 v 3.0 fant over 93 feil i rambrikkene mine, sto på i over 13t. Har teste de nye også, der fant mem86 ingenting. Så kanskje eg slipper de irreterende stop meldingene nå? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kan jo være varmen også.. Rammen kan du jo ta og sjekke først med Mem86 eller liknende som Kjetil nevnte. Finner du feil, er problemet løst. Hvis ikke: Kjør en skikkelig burnout med feks Prime95 på maskinen din. Gjerne hele natta. Sjekk tempraturer på morran igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå