Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan knapt gå

Anbefalte innlegg

Hei.

Spilte fotball innendørs i går og vrikket venstre fot to ganger, den første gangen så ble jeg taklet på innsiden av ankelområde, men hadde den såpass nære kroppen at jeg bare falt mot venstre slik at ankelen ikke tok noe skade (der og da). 

Det gikk helt fint å spille videre og følte egentlig ikke noe ubehag eller smerter før på kvelden da jeg skulle legge meg, kan jo være urelatert, men det vil være naivt å ikke vurdere det. Merket at det  gjorde vondt i den midterste delen helt ytterst på foten. Prøvde å strekke litt på den uten at det hjalp. Da jeg sto opp for litt siden så måtte jeg nesten hinke til badet. Men etter at jeg hadde prøvd å gå litt så ble det noe bedre, men det er fortsatt vondt å gå. Det gjør mest vondt når jeg går ved at jeg begynner å løfte hølen opp fra gulvet og så resten av foten. Må derfor løfte hele foten samtidig og ikke la den henge igjen for langt bak når jeg går. 

Kjenner ikke så mye smerter når jeg legger press med hånda, men kjenner litt på siden av midtfotregionen og forfotregionen.

Anonymous poster hash: 237e0...40d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...