ASUS-ZEN-AIO Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Hei, Trenger en veske/koffert til å frakte en iMac-type PC, som også har skjerm og maskin i et stykke. Trenger nemlig å fraktes daglig mellom jobb og hjem, i bil. Så ikke så veldig lang spasertur til og fra bilen. Er det noen her som har løst et lignende problem? Finnes det nettbutikker som har noe brukenes, eller noen som lager spesial vesker/kofferter? Takker stort for tilbakemeldinger som kan føre meg i riktig søke-retning Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Kjøp to, og putt lagring i skyen. Eller kjøp laptop og 2*docking/skjerm. Eller kjøp noe NUC-lignende. For meg virker det som om du prøver å løse en problemstilling som du i utgangspunktet ikke burde sette deg selv i. Om du skal ha noe on topic tips: rufo.no lager flight cases. Koffert til dette ville blitt gigantisk, er jeg redd. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Kjøpe en bærbar laptop istedenfor en slepbar desktop? =) Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Ja, det finnes men vet ikke om noen i Norge selger. Her er en jeg fant: http://www.theflightcasecompany.com/apple-flight-cases/imac-bags/27-imac-bags/ Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg fraktet min iMac flere ganger over en ukes tid og brukte esken den kom i. Solid papp med isopor som holdt maskinen på plass og et greit håndtak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå