gorsol Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Strategi og hjernetrim blant de utvalgte fra mars.FEATURE: Månedens ti anbefalte spill til mobil og nettbrett Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Winterstate: pris kr 199? Det må vel enten være en leif, eller tidenes dyreste mobilspill? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Gratis med kjøp i app når jeg trykker på Android linken så må nok være en Leif. Lenke til kommentar
HawkMan79 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 "Last ned 9th Dawn 2: iOS, Android. Pris: Gratis." Først bør dere sjekke android linken som ikke linker til spillet men til et snowboard spill. deretter bør dere fikse feilen der det står "gratis". det finnes en gratis "demo". men spillet koster 81,66,- Lenke til kommentar
HawkMan79 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Winterstate: pris kr 199? Det må vel enten være en leif, eller tidenes dyreste mobilspill? De roter en del med prisingen, i motsetning til 9th dawn er winterstate gratis med IAP. Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Takk til alle oppmerksomme lesere, jeg har rettet opp i dette nå. Lenke til kommentar
Xeesi Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Winterstate: pris kr 199? Det må vel enten være en leif, eller tidenes dyreste mobilspill? Final Fantasy koster 199,- https://play.google.com/store/apps/details?id=com.square_enix.FFIXww.android_googleplay Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Kan forfatter fortelle hvorfor det ikke presenteres noen spill for Windows plattformen? Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Kan forfatter fortelle hvorfor det ikke presenteres noen spill for Windows plattformen? Antar at de sitter på data som sier hvilke plattform deres lesere bruker og velger utifra det. Og så er det vel sikkert ingen i redaksjonen som bruker Windows telefon heller vil jeg tro. Synd, for OSet har kjempepotensiale.. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Kan forfatter fortelle hvorfor det ikke presenteres noen spill for Windows plattformen? Antar at de sitter på data som sier hvilke plattform deres lesere bruker og velger utifra det. Og så er det vel sikkert ingen i redaksjonen som bruker Windows telefon heller vil jeg tro. Synd, for OSet har kjempepotensiale..Kanskje, på en annen side bruker jeg hovedsaklig PC eller Surface brettet de gangene jeg er innom, og det blir lenge mellom når jeg ikke finner ting relevant for meg. Og så er det litt høna og egget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå