abdals02 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Hei, har en golf 6 2012 modell som jeg skal bytte ut steroen for å få Dab+. (Bilen har fabrikk montert dab). Bilen har 8 fabrikk monterte høgtalere, og det står en original RCD310 på den. Valget står mellom 2 spillere og hvilken anbefaler dere? Er det plug and play eller må jeg kjøpe noe i tillegg, hadde noen giddet å sende link til varene jeg trenge, for å kunne installere stereoen? -Pioneer AVH-X3800DAB - Kenwood DDX5015DAd Endret 31. mars 2016 av abdals02 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Litt selvpromotering, men jeg gjorde noe tilsvarende i Passaten min (2008-modell): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1450297&hl= 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ut fra det jeg kan lese av specs på modellene du foreslår, har Pioneeren bedre støtte for Android, mens begge har full støtte for iOS/iPhone. Jeg ville derfor valgt Pioneer for å ha god støtte for begge mobiloperativsystemer. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Monteringsramme og CANBUS-interface, i alle fall, sannsynligvis også en (eller kanskje to; en for FM og en for DAB) antenneovergang. Lenke til kommentar
abdals02 Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Tusentakk til alle som har komt med svar Jeg går for pioner AVH-X3800DAB, også kjøper jeg inn 2 dins ramme, antenne adapter og canbus ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå