Oddey86 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Spiller folk fremdeles WC3? jeg ser at det minker stadig på serverne for dem som spiller med orginal versjonen. men er det mer liv på den crackede versjonen? og ja, jeg vet det er ulovelig med cracked versjon, men er fult lovlig når du eier en orginal versjon i tillegg ## topic endret av ilpostino ## Endret 8. april 2016 av ilpostino Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Spiller litt custom maps av og til (TowerDefence, Vampire osv.)... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Om du ønsker en aktiv ladder med gode/gode+ spillere, så vil jeg anbefale w3arena. Har ikke spilt på en 6 mnd tid, men det var der det har vært action de siste åra. Lenke til kommentar
CartmanKG Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Er en stund siden. Jeg spilte mye Broken Alliances før i tiden. Likte også Lords of Europa og risk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Lenge siden jeg har spilt faktisk. Men det er alltid et spill som blir tatt frem under et eventuelt lan med kompiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå