vindmølle Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 En hel del nytt kom frem om det etterlengtede spillet på en konferanse i natt.Final Fantasy XV har fått slippdato og ny demo, og skal få film og tv-serie Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 De må jo være helt på syre. Hvor stort er budsjettet deres egentlig? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 De må jo være helt på syre. Hvor stort er budsjettet deres egentlig? Spørsmålet er vel heller hva de kommer til å tjene. Hint: Sykt mye. 1 Lenke til kommentar
maatzu Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Må si jeg er overrasket over sangen de valgte, men det passer jo tematikken i spillet veldig godt. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Får håpe at det blir mer suksess med denne filmen. :> Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Og der var demoen fullført. Tok en halvtime. WTF? En ting er å kalle det demo, men den forrige varte i flere timer. Denne i en halvtime? Geezes. Men likte det lille som var. Kampsystemet er mye bedre nå. Gleder meg til fullversjonen. Håper bare de toner ned den jævla pipingen til den hunde-greia. Faen så irriterende. Demoen varte bare en halvtime, og da hadde jeg allerede rukket å vurdere å ta livet av den på mange kreative måter. Drukning, sette fyr på den, dytte en kinaputt inn i kjeften på den (eller andre siden...), flå den levende, kjøre den ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå