gamesman Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 jeg skal spille for.eks Red Faction når jeg starter opp spillet så kommer det masse flimmer når jeg beveger meg og veggene er plutselig gjennomsiktig jeg vet ikke hva som er gale.... det er et Gf 2 GTS Dell versjon 32 mb kort bør jeg invistere i et nytt kort i såfall hva kort kan dere anbefale for en normal pris... ;D jeg har en Dell pc 1.4 ghz så jeg tror ikke det er noe problem med at jeg har for treig maskin...... så hjelp meg ut takk fra thomas Lenke til kommentar
Xane Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 hvilke drivere bruker du? Lenke til kommentar
gamesman Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 nja det er nå det de er sikkert godt ut på dato men jeg finner ikke noen nye drivere alle jeg henter sier jeg trenger en eldre versjon først for å så instalerer de nye der igjen det blir så mye arbeid off Lenke til kommentar
Xane Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 http://www.nvidia.com/ last ned driverene der, de er best og skal være feilfrie [ Denne Melding var redigert av: Xane på 2002-02-25 17:02 ] Lenke til kommentar
gamesman Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 ok takk for det men du .... noen anbefalinger på hva skjermkort jeg kan oppgradere til ? jeg har litt lst på noe bedre enn det jeg har nå..... Lenke til kommentar
Xane Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 vel.. det du har nå holder litt til, men hvis du absolutt vil oppgradere, kan du kjøpe ATI Radeon 8500, Geforce3 eller Geforce 4. Ikke noe dårligere Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Slie tråder passer under skjermkort og skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå