Gå til innhold

Bruker Apple posten nå?

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Skulle hatt et par ting som kun Apple har i sin nettbutikk. Problemet er at jeg ikke under noen omstendighet vil ha noe mer å gjøre med de korrupte jævelselskapene som det DHL, UPS, og all den f-skapen der er. Det står på sidene deres at ting KANSKJE sendes via post med gratisalternativet, men er det noen som kan bekrefte at det vil si Posten Norge her i norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Jeg bor 150 meter unna hovedpostkontoret i området og jobber stort sett hele dagen, så er ikke spesielt glad i å måtte forhandle leveringstid med budfolk med varierende språkkunnskaper. Budselskaper svindler også folk på MVA i hytt og pine, så jeg betaler gjerne for å slippe dem. Blir uaktuelt å handle hos Apple om de fortsatt bruker den faenskapen.

Lenke til kommentar

Jeg bor 150 meter unna hovedpostkontoret i området og jobber stort sett hele dagen, så er ikke spesielt glad i å måtte forhandle leveringstid med budfolk med varierende språkkunnskaper. Budselskaper svindler også folk på MVA i hytt og pine, så jeg betaler gjerne for å slippe dem. Blir uaktuelt å handle hos Apple om de fortsatt bruker den faenskapen.

Jeg bruker å få varen levert hvor jeg er, noe som er fint med disse selskapene. Måten enkelte av dem håndtere kundeservice (før og etter levert tjeneste) og MVA kan dog diskuteres. 

Blir så kvalm av Apple's fremgangsmåte at jeg (nå er jeg mer glad i Android i utgangspunktet) ville faktisk ikke valgt de uansett. Og det er ikke fordi de tar like mye penger for samme specs 8 mnd etterpå. Det er helt ok for det er ikke specs du betaler for men jeg synes at det er helt latterlig at folk godtar at de kjører 1992-løper med egne tungvine ladere til hver modell og lite kompabilitet. Har hørt at Sansung som jeg pleier å kjøpe også skal gå bort i fra micro-USB for å tyne ut noen kroner. Penga skjønner jeg at de vil ha men den holdningen der fucker opp for alle som har mobil faktisk og det koster typ 13 øre å lage en lader så å betale 150 spenn for en universal synes jeg er prisriktig.

Husker selv at jeg betalt 899.- for en helt vanlig ledning fra mobil til pc for en evighet siden. Brukervennlighet synes jeg er verdt å betale for. Apple kan de men kun for "Apple-frelste". Er jo kun Ipad'en som har vært best hele tiden. Første Iphonen var en vanvittig milepæl men ble fort forbigått.

Ok, takk for et relevant innlegg. 

Lenke til kommentar

Har aldri fått noe krav om MVA fra Apple tidligere, det er inkludert og allerede betalt ved kjøp av produktet. Jeg har tidligere satt arbeidsgivers leveringsadresse på pakker jeg har kjøpt til meg selv, det har gått helt fint og jeg har fått pakkene levert på jobb for å slippe det med å ikke være hjemme ved levering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...