tangenfoto Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Hei, spør her inne for en bekjent som lurte på om jeg hadde noen tips. Vedkommende har en nettside som ikke fungerer fra visse internett-leverandører, jeg har Telenor og siden fungerer ikke fra internett hos meg. Når man forsøker å gå inn på nettsiden så kommer det opp at den er parkert. Det er den jo ikke. Leverandørene (regner med at han mener de som hoster domene) sier at alt skal være i orden. Fra 4G på mobil (Telenor) så fungerer nettsiden helt fint. Noen som har råd til løsning på problemet? Edit: Har lest meg frem til at problemet kan være DNSSEC. http://blogg.syse.no/dnssec-til-bry/ Det står at feilen kan ligge i ruteren til den enkelte (i dette tilfellet kunden?), men det hjelper jo ikke stort. Jeg vet fremdeles ikke hvordan min bekjente kan løse dette slik at kundene hans kommer inn på siden hans lettere.. Endret 30. mars 2016 av tangenfoto Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 be dem som styrer domenenavnet om å sjekke at dnssec er satt opp skikkelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå