Rolf Kristensen Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Bla Bla Bla....Mumle Mumle... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Omtrent som sykehusstriden i Møre og Romsdal også da! Er som en farse hele greia! Kjempestilig bilde ble det nå uansett! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Måtte lese litteraturen før jeg forsto grunnen til de uskarpe feltene som jeg nok ville hatt skarpe grunnet den fint oppbygde komposisjonene her med gode linjer og figurer. Roar Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Hei Rolf! Fin komp. Uskarpheten synes jeg løfter bildet. Synes ikke det ødelegger inntrykket av komposisjonen, gjør det heller mer originalt. Morsom samfunnskommentar! Mvh Karl Erik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Mange takk til dere alle for de hyggelige kommentarene ! Uskarpheten en bare litt eksperimentering med selektiv fokus Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg