smort1 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Bra "Drammens-bilder", og den steinen var jo interessant.. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 27.april: Piggtråd. Sony A7 med Pentax 55mm f1.8. Har forsøkt meg på dette motivet før - fortsatt ikke helt som jeg har tenkt meg. DSC08247-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Du verden, her kom det mange flotte - hvitveisen er vårens blomst, ja - og vinklingen på 23.april: Benken ble veldig fin. (En svart klosse-greie som skjemmer litt kanskje....) Takk for kommentar. Den svarte klosse-tingen er festet til rekkverket jeg lente meg på - litt glad den var solid (Men den skjemmer bildet litt. mange flotte bilder sidn sist jeg var her. fin vinkel på samlebånd. hvitveis har jeg ennå ikke sett til her i trondheim. likte best stabosteinen, fine toner og kontrast. Takk for kommentar. Bra "Drammens-bilder", og den steinen var jo interessant.. Takk for kommentar. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Piggtrådbildet viser en interessant "øvelse". Ikke enkelt å få til dette slik en ønsker, nei.. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 28.april: Tilbake på samlebåndet. Denne gang med Sony A7 og 28mm f2. DSC08252-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Alternativt gammelt jordbruksredskap. DSC08255-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Piggtrådbildet viser en interessant "øvelse". Ikke enkelt å få til dette slik en ønsker, nei.. Takk for kommentar Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Artig bilde 'Benken', morsomt observert og de klare blåfargene gjorde seg godt. Piggtråden ble da skarp og fin. Det ser ut som om du har god tilgang på gammelt jordbruksutsyr, fotogene er de også. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 29.april: Nok en jordbruksdings. Vet ikke hva den heter. Brukte Sony A7 og 28mm. DSC08259-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr 30.april: Dråpe. Ikke det helt store bildet men fikk tatt et i dag også(Uskarpt). Em-5 med 60mm macro. P4300053-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Artig bilde 'Benken', morsomt observert og de klare blåfargene gjorde seg godt. Piggtråden ble da skarp og fin. Det ser ut som om du har god tilgang på gammelt jordbruksutsyr, fotogene er de også. Takk for kommentar. Bor man på landet så har man tilgang Mye fin gammel rust. Takker alle som har vært innom festen min. Har gjennomført etter målsettingen. Ble kun en dag uten at bilde ble postet. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 flere fine og spennende close-up motiver. liker best dråpe - fine toner. veldig fin avslutning på festen Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Spennende den jordbruksdingsen, ser ut som om det er endel av noe som skal brukes til å knuse noe med, del av hakkelsmaskin? Lekker hengende dråpe helt til slutt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå