Gå til innhold

Langt hår skal bli kort. Men hva slags hårsveis? (Mann)


Anbefalte innlegg

Litt merkelig, og kanskje litt komisk post dette. Men la gå...

 

Da nærmer tiden seg da mitt lange hår gjennom 25 år + må gjøres noe med. Alderen begynner å vises, og det siste året er det blitt bare tynnere og styggere for hver dag som går. Håret mitt rekker i dag ned til nederst på ryggen. 

 

Problemet mitt er at jeg heller ikke har vært hos en frisør på alle disse årene, og har vel alltid hatt et litt anstrengt forhold til det å skulle gå til disse. Så sitter jeg å ser rundt på bilder og ideer til hårsveiser, og finner egentlig ingen jeg liker, eller føler kunne passet meg. Leser også mange sier du bare går til frisøren og lar de komme med forslag, men føler det er litt 50/50 sjanse for å komme ut og se ut som en noldus, eller om du er heldig og ble fornøyd.

 

Noen som vet om det finnes gode programmer der man kan legge inn bilde av seg selv, og prøve forskjellige sveiser, evt om noen kjenner en dyktig frisør i Oslo området som kan anbefales, som både er tålmodig og forståelsesfull?

 

Selv om håret blir kortere ønsker jeg fortsatt en rocka stil som ikke krever et tonn med hårprodukter hver morgen og med mye vedlikehold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg burde vel forventet det, og gitt beskjed. Skallet er ikke et alternativ ;)

 

Om du har et anstrengt forhold til frisører så koster en hårstyler ( maskin for håret ) omtrent 500 til 750 kroner , du kan sette lengden på håret ditt og så er det bare å kjøre på.

 

Viktig med stø hand eller en hjelpende hånd , men funker greit til oss som har litt dårlig tid og eller unger og kan ikke unne oss luksusen å dra til frisør med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...