Rustymagus Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Xbox One taper nok en gang når konsollene sammenlignes.Dark Souls III gjør det skarpest på PlayStation 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Blir nok kjøp på pc gitt. Xbox'n og ps4'n min er nærmest ubrukelige.. 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Microsoft undervurderte virkelig betydningen av maskinvare. Når to konsoller koster det samme,og det er begrenset med eksklusive titler på begge, velger man den konsollen som gir best bildeflyt og/eller oppløsning. Kinect, xbox live, Smart-TV-løsninger, Skype o.l endrer ikke på det. Hvis jeg kan tenke ut dette, hvem i all verden sitter rundt møtebordet hos Microsoft? Endret 30. mars 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Dark Souls II lanseres 12. April til PC, PlayStation 4, and Xbox One. Trodde vi skulle få det tredje spillet nå jeg Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Microsoft undervurderte virkelig betydningen av maskinvare. Når to konsoller koster det samme,og det er begrenset med eksklusive titler på begge, velger man den konsollen som gir best bildeflyt og/eller oppløsning. Kinect, xbox live, Smart-TV-løsninger, Skype o.l endrer ikke på det. Hvis jeg kan tenke ut dette, hvem i all verden sitter rundt møtebordet hos Microsoft? MS har to problemer, de har noe svakere maskinvare og de ligger etter i salg. Det siste er viktigst siden de fleste da lager spill for PS4 og så skalerer til One etterpå. Sony hadde litt av det samme problemet med PS3 de var sent ut og solgte dårlig i starten så spill ble optimalisert for 360 først. Sær hardware og litt mindre effektivt minne skapte problemet for dem. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Var det noen gang noen tvil? Nå regner jeg med folk endelig selger Xboxene sine og kjøper noe med skikkelig maskinvare. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Hvem bryr seg om ps4 og xbox anyway. Spillet kommer til PC om 3 uker 4 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Fin tabloid clickbait-overskrift. Dark Souls III gjør det selvsagt skarpest på PC. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Når vill folk forstå en bra display vill gi et bedre bilde en små forskjellene mellom. Konsollene ... Kids... Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Hvem bryr seg om ps4 og xbox anyway. Spillet kommer til PC om 3 uker De som ikke har PC? 1 Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Når vill folk forstå en bra display vill gi et bedre bilde en små forskjellene mellom. Konsollene ... Kids... whut? 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Har begge konsoller, og det har blitt noe mer spilling på PlayStation 4 i det siste grunnet eksklusive titler som Until Dawn, Digimon osv.. Madammen gleder seg stort til nye Ni No Kuni også. Men alt av kryssplattformspill som ikke leveres til PC, eller som har av en eller annen bissar grunn en nedskalert og dårligere PC-utgave enn til "next-gen" konsoller så skaffes de alltid til Xbox One da de enkelt lar seg streame til Xbox-appen i Windows 10, håndkontrolleren er bedre og jeg liker hele operativsystemet bedre på de fleste plan. Har hatt noen titler til begge konsoller hvor det visstnok er påvist forskjeller til fordel for PlayStation 4, men når jeg ligger godt nede i sofaen og spiller på 55" Pioneer Kuro så klarer jeg rett og slett ikke å merke eller bry meg om forskjellen. Når jeg spiller på PC derimot, hvor jeg sitter godt oppreist i kontorstolen og med trynet godt klistret oppi PC-skjermen så blir det noe litt annet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 PC-versjonen er allereie kjøpt, men det hadde blitt PS4 om eg ikkje hadde PC. Gjer ikkje dei fleste spel det jamt over betre på PS4 enn Xbox One? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Var det noen gang noen tvil? Nå regner jeg med folk endelig selger Xboxene sine og kjøper noe med skikkelig maskinvare. Regner med det var PC du siktet til. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Var det noen gang noen tvil? Nå regner jeg med folk endelig selger konsollene sine og kjøper noe med skikkelig maskinvare. *fixed Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) sssss feilpost Endret 30. mars 2016 av leifeinar Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Var det noen gang noen tvil? Nå regner jeg med folk endelig selger konsollene sine og kjøper noe med skikkelig maskinvare. *fixed Har ikke bestemt meg om det blir PC eller PS4 selv. PC-versjonen av Scholar of the First Sin var den beste, men porten av første Dark Souls til PC var ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Hvem bryr seg om ps4 og xbox anyway. Spillet kommer til PC om 3 uker Millioner av mennesker. Eller massemarkedet i spill industrien om du vil. Og tydeligvis du også. 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Er dette en sak som er verd å ta opp lenger ? Har skjønt i over 2 år at Xbox One er rundt 30% svakere enn PS4. Er gammelt nytt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå