-Siberian- Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Jeg har bare registrert at den finnes. Noen som raskt og enkelt kan si hva som er de konkrete forskjellene på den og den "vanlige" S-serien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Du burde prøve Google. Den finner svar på det meste, som: http://thetechterminus.com/samsung-galaxy-series-vs-galaxy-s-series-phone-best/ Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 S-serien er Samsungs toppserie/flaggskip. A-serien er #2. De mest fancy telefonene med flest funksjoner, kraftigst hardware ol. får du på S, mens de med mer enn nok kraft for den gjennomsnittlige brukeren samt de fleste funksjonene man trenger finner du på A, som gjerne koster en god del mindre. 2 Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 A serien er samsung s budsjett modeller med svakere (eldre) prosessorer ..... Kjøpte selv A7 (2016) da min G4 måtte på service... Jeg bruker telefonen mest til internett og merker ikke forskjell sammmenlignet med G4 til daglig bruk bortsett fra at A7 befinner seg i en helt annen verden når det gjelder batteri tid. Så spiller du lite mener jeg at A serien er god nok selv om jeg etter all sansynliget kommer til å kjøpe note6 eller s7 edge... Min G4 kommer uansett til å bli liggende i skuffen fremover..... Lenke til kommentar
veddieedder Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 A-serien er mid-end telefoner pakket inn i high-end materialer. Så man får en god kvalitetsfølelse og ofte nok kraft. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 S-serien er Samsungs toppserie/flaggskip. A-serien er #2. De mest fancy telefonene med flest funksjoner, kraftigst hardware ol. får du på S, mens de med mer enn nok kraft for den gjennomsnittlige brukeren samt de fleste funksjonene man trenger finner du på A, som gjerne koster en god del mindre. Note er nok #2 Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Note og S-serien går i samme klasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå