Borger___ Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Prøver å kjøre en PS trial på min mac med siste oSX og får denne feilmeldingen: http://prntscr.com/alxzfp Hva er greia her, skal ikke Adobe støtte mac osx nå? Edit: Ser det ligger en ny OSX oppdatering som jeg ikke har installert, kan det da være at det kreves nyeste for å kjøre PS? Edit2: Funket like dårlig etter oppdatering. Hva skjer, det skal altså ikke være mulig å laste ned PS til mac ? Endret 30. mars 2016 av Borger___ Lenke til kommentar
TGB Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Photoshop og alle Adobe produkter fungerer helt fint på OS X. Anbefaler deg å kontakte Adobe for å spørre hvorfor du ikke får installert. De bistår nok. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Forresten, hvilken OS X versjon kjører du ? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Forresten, hvilken OS X versjon kjører du ? Oppdaterte, nettopp til siste versjon. Har gjort det , fylte ut værdens lengste kontakt skjema, så jeg får sikkert svar ute i April en gang regner jeg med Lenke til kommentar
TGB Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Forresten, hvilken OS X versjon kjører du ? Oppdaterte, nettopp til siste versjon. Har gjort det , fylte ut værdens lengste kontakt skjema, så jeg får sikkert svar ute i April en gang regner jeg med Mener Adobe har online-chat. Fikk bistand der direkte sist jeg prøvde (nå er jeg riktignok kunde da). Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Forresten, hvilken OS X versjon kjører du ? Oppdaterte, nettopp til siste versjon. Har gjort det , fylte ut værdens lengste kontakt skjema, så jeg får sikkert svar ute i April en gang regner jeg med Mener Adobe har online-chat. Fikk bistand der direkte sist jeg prøvde (nå er jeg riktignok kunde da). Kanskje du sjekker via din konto, og om de har chat kan du jo vise til skjermbildet innledningsvis å spørre WhatsUp? Jeg skjønner iallefall ikke greia, aldri hørt om lignende.. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Men siste versjon; er det 10.11 du kjører? Det er mulig å kjøre f.eks 10.7 og ha siste oppdatering til den igjen. En del OS X hovedutgaver har Adobe nettopp droppet støtte for. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Men siste versjon; er det 10.11 du kjører? Det er mulig å kjøre f.eks 10.7 og ha siste oppdatering til den igjen. En del OS X hovedutgaver har Adobe nettopp droppet støtte for. Hmm, trykker jo bare installer når den melder om ny oppdatering, vet ikke hvordan man kan holde seg på en gammel oppdatering (?) http://prntscr.com/amtgfs Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Problemet var nettleseren (Chrome) så brukte Safari heller. Vet ikke helt hvorfor det ikke fungerer i Chrome da men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå