PT Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Kan dere oppdatere rettningslinjene en smule? Mr. Ueland har blandt annet kommet med en ny "lov" om at hw-specs ikke er lov i signaturen... Dessuten er det mange (alle?) av linkene som ikke virker. Endret 21. november 2003 av PT Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Lov om å forby å ha hw specs i signaturen? Hva pokker er det som er så galt med det? Alle andre forum i verden som handler om data, har ikke noe som helst i mot dette, veldig mange får tilogmed lov til å ha bilde i siggen, hvorfor skal det bli laget en regel om å ikke ha hw specs i siggen? Endret 20. november 2003 av Gef Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Fordi det er et eget felt i profilen du kan skrive HW specs. Det er i 90% av innleggene totalt uvesentlig å oppgi hw specs, så det blir jo da bare søppel eller eventuelt skryting. Og ja, det er mulig å skru av visning av signaturer, men det er jo noen som har lyst å se signaturer som brukes på skikkelig måte... Det irriterende er vel egentlig at de fleste skriver hver komponent på ny linje slik at det tar stor plass - større plass enn innlegget... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Jeg forstår hva du mener, men hvorfor er det ikke slikt på andre forum, der man bruker svære bilder til å vise specen sin på pc'en? Det ser ikke ut til å bry folk der, f.eks xtremesystems.org... Edit: Happy now? Endret 20. november 2003 av Gef Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Signaturen skal kun benyttes til en kort, liten snutt - ikke en lang avhandling. Vi opprettet feltet i profilene fordi vi ønsket å flytte HW-spec'en dit. Brukerne oppfordres til å benytte dette feltet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har aldri kommet med en slik lov, og det har jeg sagt flere ganger. Lenke til kommentar
jirre Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Signaturen skal kun benyttes til en kort, liten snutt - ikke en lang avhandling. Vi opprettet feltet i profilene fordi vi ønsket å flytte HW-spec'en dit. Brukerne oppfordres til å benytte dette feltet. Hallais! Da har vi lagt til "hardwarespecs" som eget felt i profilene deres. Derfor skal samtlige som har hardwarespecs i sin signatur flytte dem dit. Skal man flytte "hardware specs" eller er det opp til en selv? yummy er nemmelig ikke helt klar Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har aldri kommet med en slik lov, og det har jeg sagt flere ganger. Da var det en annen moderator, beklager det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå