Torstein Norum Bugge Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Produktbildene av telefonen er endelig lekket.Nå vet vi hvordan HTC 10 ser ut fra forsiden også Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Fikk 3GS-vibes av fronten. Er det kanskje bare bildene? Synes faktisk at M7 og M8 fortsatt er penere foran.. Lenke til kommentar
FB.105801262006355 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 får en liten samsung vibe her Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Den svarte var jo bare rett og slett lekker.. Lenke til kommentar
kennyx Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Fikk 3GS-vibes av fronten. Er det kanskje bare bildene? Synes faktisk at M7 og M8 fortsatt er penere foran.. Hadde de beholdt fronten til M7 eller M8, så hadde dette vært min drømmetelefon. Lenke til kommentar
olemannska Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Gjenstår bare et batteri på minst 3000 mah før det blir kjøp nå "sikle sikle" Lenke til kommentar
kimare Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Kommer selvsagt til å være altfor dyr, men det gjelder konkurrentene også. Dersom jeg skulle kjøpt ny tlf hadde jeg antakelig valgt denne framfor konkurrentene. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Tja denne må jo måles mot s7,G5 og den kommende P9 så vi får se..... Men for all del telefonen ser flott ut den..... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Tja denne må jo måles mot s7,G5 og den kommende P9 så vi får se..... Men for all del telefonen ser flott ut den..... På maskinvaren er det kun nyanser som skiller toppmodellene, hvor forskjellene i praksis kun ses gjennom benchmarks. I praktisk bruk merker man lite forskjell. Min erfaring er at følelse når man bruker telefonen er viktigere. Dette kombinert med løsningene HTC har valgt i sitt skall og oppdateringsfrekvens gjør HTC til den beste toppmodellkandidaten. For noen er kamera viktig, selv bruker jeg mobilkamera til bilder på Facebook, Instagram osv, da har kamerakvaliteten for meg liten praktisk betydning. Alt fungerer fra toppmodellene. Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg kunne faktisk tenke meg og kjøpe denne.. Men jeg kommer ikke til og gjøre det, fordi volum knappen og på/av knappen har byttet plass. Det er helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå