firberblad Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei I følge denne linken så har man børstet støvet av IG-3 som i august ble kanselert av CDV. Spillet heter angivelig Nexus nå. http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...yes(amp)kwd=thq Syns dette var en glad nyhet Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Gjett om det var en kar som ble skikkelig glad nå!!!! Har ventet på dette spillet helt siden det ble lansert første gang at det skulle utgis! JIPPI Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 imperium galactica 2 var jo bra, håper at 3 blir bra. Detta var jo goe nyeter Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Endelig noe nytt om spillet, likte nr 2 dritt mye. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 De skjermbildene jeg har sett til nå kommer sannsynligvis til å kreve alt maskinen min kan gi + en god del til. Er nesten glad det er en stund til slik at jeg kan få oppdatert maskinen innen den tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå