zepol Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Hei jeg slitter med å finne et smart box som kan dekke 3 behov som jeg har 1. skal kunne streame NETFLIX HD 2. skal kunne kjøre KODI 1080P uten problemer også 3D 3. må kunne styres fra logitech harmony fjernkontroll hvilken smart box har disse 3 mulighetene er det noen som vet det Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 En HTPC funker mye bedre enn alle smartbokser etter min mening. Og kan med ir mottaker også funke med Harkony, selv om mus er kjappere Lenke til kommentar
zepol Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 En HTPC funker mye bedre enn alle smartbokser etter min mening. Og kan med ir mottaker også funke med Harkony, selv om mus er kjappere har nå kommet frem til samme konklusjon er Intel NUC forsatt førstevalg ?? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Kommer an på hva man har plass til. Personlig så har jeg full standard PC i ett HTPC kabinett. Da har man oppgraderings muligheter for fremtiden med bytte av GPU osv Men NUCen skal nok funke bra tror jeg, har kun vært borti Acer sin mini, som er grei til det vi bruker den til på jobben, men ikke for meg privat. NUCen er kraftigere. Gigabyte har også noen versjoner. Skal man ha 4K etter hvert, så er det greit å vite at man som regel trenger HDMI 2.0 for å få 60Hz på bildet. Nvidia får det til på sine eldre skjermkort, men da med noe få kompromisser i bildet (ikke så veldig synlig for film bruk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå