Gjest member-296438 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Gjengen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Se her harem fløtta syklubben ut på fortauet gett. "Siste natt med gjengen" er det nok ikke. Hvorvidt praten går om prisen på hjørnet som sier 15,99 sier bildet ingenting om. En svært så stille gate så kanskje et påskebilde? Fint utsnitt og komp. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 "Kjenner" de igjen, enten det er en eldre dame- eller herregruppe. Her belyses nok mange hverdagsproblemer m.m. Et godt gate/situasjonsbilde ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 De planlegger helt klart noe bøll! Jeg så en slik rullatorgjeng her en dag, men fikk ikke tatt bilde av dem dessverre. Artig bilde/observasjon! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Takker:-) Kjenner jeg damene rett, så er det nok noe utspekulert på gang....ikke bare bare når de slår sammen hodene sine.... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Du er bare så utrolig god til å fange situasjoner! Her er det kjapt å tenke seg 40 år tilbake - hva de hadde stått og snakket om da ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Du er bare så utrolig god til å fange situasjoner! Her er det kjapt å tenke seg 40 år tilbake - hva de hadde stått og snakket om da ;-) Takk Takk Gro:-) Gjennkjennelses effekt, eller.... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Du er bare så utrolig god til å fange situasjoner! Her er det kjapt å tenke seg 40 år tilbake - hva de hadde stått og snakket om da ;-) Takk Takk Gro:-) Gjennkjennelses effekt, eller.... Nå, nå!! Jeg er ikke sååå gammel, da ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Du er bare så utrolig god til å fange situasjoner! Her er det kjapt å tenke seg 40 år tilbake - hva de hadde stått og snakket om da ;-)Takk Takk Gro:-) Gjennkjennelses effekt, eller.... Nå, nå!! Jeg er ikke sååå gammel, da ;-) Trenger ikke og være så gammel.....holder og være...:-))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg