Roar Kneppen Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Whitebreasted Kingfisher=Kastanjeisfugl på ledning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Hei Roar! Flott fugl, stort kraftig nebb på den. Fint at du fikk med glans i øyet dens. Plassering ikke noe å si på..selvfølgelig.. Ingen linjer ut i hjørnet i dag, så V2'en av leoparden ja, ble bedre slik. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Enkelt og flott, som vanlig, Roar! (Dessuten er det bestandig interessant lesing du byr på.) Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Kan ikke huske å ha sett en fugl med så stort og langt nebb sett i forhold til størrelsen på kroppen ellers. Hadde for øvrig Canon EOS 450D, etterfølgeren til din 350D. Et godt speilreflekskamera etter datidens norm. Teknisk sett kan jeg ikke se det er mye å utsette på her, fin positur, god øyekontakt. Hva skulle en ønske mer ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Kan ikke huske å ha sett en fugl med så stort og langt nebb sett i forhold til størrelsen på kroppen ellers. Hadde for øvrig Canon EOS 450D, etterfølgeren til din 350D. Et godt speilreflekskamera etter datidens norm. Teknisk sett kan jeg ikke se det er mye å utsette på her, fin positur, god øyekontakt. Hva skulle en ønske mer ? Mvh Ragnar Beklager å måtte korrigere deg, Ragnar - mellom de to kom 400D. Jeg hadde den også før jeg gikk over til 40D, 50D osv. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Kan ikke huske å ha sett en fugl med så stort og langt nebb sett i forhold til størrelsen på kroppen ellers. Hadde for øvrig Canon EOS 450D, etterfølgeren til din 350D. Et godt speilreflekskamera etter datidens norm. Teknisk sett kan jeg ikke se det er mye å utsette på her, fin positur, god øyekontakt. Hva skulle en ønske mer ? Mvh Ragnar Beklager å måtte korrigere deg, Ragnar - mellom de to kom 400D. Jeg hadde den også før jeg gikk over til 40D, 50D osv. Roar Så sant, så sant, vet jo om tidligere 400D brukere også. Greit å korrigere slik du gjør. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Ett meget severdig bilde av den eksotiske, med nesten uvirkelig stort nebb og hode. Med det utstyret der ville jeg antat at det er en slags hakkespett Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Flott fanget fugl , fin komp ,skarp og med fine farger og et fint lys . En vakker fugl . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg