Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Flyktige spor Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Tror jeg hopper på V2 her siden spora er motivet. Men sier ikke helt njei takk til V1 heller. Ser ut til å være stor størrelse dette, hvis det ikke er avstanden som lurer meg? Antagelig en mann og kanskje en som er ute etter å lure damene ved å bruke minst et nummer for store? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Tror jeg hopper på V2 her siden spora er motivet. Men sier ikke helt njei takk til V1 heller. Ser ut til å være stor størrelse dette, hvis det ikke er avstanden som lurer meg? Antagelig en mann og kanskje en som er ute etter å lure damene ved å bruke minst et nummer for store? Roar Dette er str. 39, det er nemlig mine egne spor. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Tror jeg hopper på V2 her siden spora er motivet. Men sier ikke helt njei takk til V1 heller. Ser ut til å være stor størrelse dette, hvis det ikke er avstanden som lurer meg? Antagelig en mann og kanskje en som er ute etter å lure damene ved å bruke minst et nummer for store? Roar Dette er str. 39, det er nemlig mine egne spor. Ja, der ser man hvordan et kamera ljuger. R. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Nesten som å se TV-reklamen om eskimoen som gransker hjulspor i snøen og konkluderer med at det må være en Audi Quattro som har passert. Men denne gang Helene, størrelse 39 ! Like gode begge versjoner synes jeg. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Tenkte meg at du hadde vært ute og gått en tur, ja. Flotte bilder med fin koloritt der jeg uten tvil havner på V2. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 To flotte versjoner hvor jeg ikke klarer å velge. Fin komp fine farger og et fint lys med fine skygger i fotspor og bilder. Mvh Alec Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Enkelt og bra. Flott Helene ☺ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg