Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

rus og diverse

pelsrus

Anbefalte innlegg

hei folkens håper dere har litt tid å lese igjen om dette, og håper på å få din respons på hva du syns om meg. :) (Har dysleksi og skrive vansker itillegg) 

jeg er en gutt på 24 år har drevet med rus da jeg ble 20 til nå, Første gang jeg prøvde hasj var med en venn jeg ble veldig glad i som ente der jeg er idag. Jeg har druknet meg i rus, hasj, marihuana, piller og alkohol. Har vært innom rus psykolog og innleggelse osv. har også såret mange på min lange vei og familien min er så og si borte fra meg mistet noen venner itillegg, prøver jeg så sterkt og holde hverdagen sammen men mister meg litt og litt hver dag som går viker ut som jeg er tom for energi snart.

Men akkurat nå bor jeg med en samboer som jeg er veldig glad i men henne er nesten lik som meg,har kutt på armen (selvskading) som meg men mer dessverre kort fortalt vi har begge hat det jævlig en periode i livet, men henne har mer arr enn meg. Men nå føler jeg at det går sakte nedover har vært sammen nå i 3år. Hun kommer seg lenger frem i livet og det er jo bra det, troppers! :) men jeg, jeg har en slaks sperre jeg ikke kommer over og jeg har prøvde nå i 4 år å fått kommet over den men jo mer jeg prøver jo mer blir jeg dratt lenger bak.

har også prøvde å ta mitt eget liv flere ganger men det går bare ikke. har prøvede overdose av piller og alkohol, osv 

(selvskadingen kom av den personen jeg trodde jeg skule være den jeg skulle dele livet med men det tok en brå slutt og ja det gikk som det gikk)

Anonymous poster hash: d971e...387

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til legen din og be om å bli lagt inn til avrusning.

Når du har vært nykter en stund er det lettere å se hvordan det står til med deg fysisk og psykisk. Slik du har det nå er det ikke lett å si hvordan du har det til vanlig. Det er derfor ikke noe poeng å lage et stort opplegg før du har vært rusfri en måned eller to.

Det som er ganske tydelig at du ikke kan ha det slik du har det nå. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...